Flota » Aktualności » Nowy numer FlotaAutoBiznes już dostępny!

W najnowszym, styczniowo - lutowym wydaniu swojego magazynu, FlotaAutoBiznes przygotowała specjalny raport związany z tematyką rosnącego popytu na auta dostawcze. Przedstawione zostały propozycje koncernów na auta służące przede wszystkim do przewożenia towarów. Producenci stawiają w nich przede wszystkim na użyteczność, a w mniejszym stopniu na komfort jazdy.
W alfabecie brano pod uwagę modele o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, a więc takie, którymi mogą jeździć kierowcy posiadający prawo jazdy kategorii B. Przedstawione zostały zarówno małe auta dostawcze typu Renault Kangoo Express, jak i służące do przewozu towarów o znacznie większych gabarytach - przykładem Nissan Cabstar. Dla zastosowania najprostszego podziału, wybrany został porządek alfabetyczny, według marek.
Ceny zależą od wielu czynników - praktycznie każda oferta dla firmy jest inna. Szczególnie przy samochodach dostawczych, gdy przedsiębiorstwa mają często specjalne życzenia, związane choćby z rodzajem umocowań, zabudów, itp. Wpływ na koszt zakupu mają również takie czynniki jak wielkość danej floty, potencjału klienta, długości współpracy, liczba zamawianych aut, itd.. Koncerny samochodowe bowiem stosują często określoną politykę rabatową. Oczywiście niemałe znaczenie odgrywają również zdolności negocjacyjne fleet managerów, którzy podczas rozmów ze sprzedawcami o warunkach umowy, wywalczając nierzadko określone wartości dodane. Do krótkich charakterystyk samochodów oraz ich fotografii dołączone są tabelki. Ładowność podano w kilogramach, a wymiary w milimetrach.
Przeprowadzone zostały również badania, z jakich marek aut użytkowych najczęściej korzystają fleet managerowie. Uczestnicy konferencji „Flotowe zakupy” stwierdzili, że to Peugeot jest najczęściej używaną marką samochodów dostawczych przez ich firmy. Za plecami Francuzów trzy marki niemieckie - Volkswagen, Ford, Mercedes, a później znów marka z nad Sekwany, czyli Renault.
Zapraszamy do zapoznania się z treścią artykułów!
Ceny zależą od wielu czynników - praktycznie każda oferta dla firmy jest inna. Szczególnie przy samochodach dostawczych, gdy przedsiębiorstwa mają często specjalne życzenia, związane choćby z rodzajem umocowań, zabudów, itp. Wpływ na koszt zakupu mają również takie czynniki jak wielkość danej floty, potencjału klienta, długości współpracy, liczba zamawianych aut, itd.. Koncerny samochodowe bowiem stosują często określoną politykę rabatową. Oczywiście niemałe znaczenie odgrywają również zdolności negocjacyjne fleet managerów, którzy podczas rozmów ze sprzedawcami o warunkach umowy, wywalczając nierzadko określone wartości dodane. Do krótkich charakterystyk samochodów oraz ich fotografii dołączone są tabelki. Ładowność podano w kilogramach, a wymiary w milimetrach.
Zapraszamy do zapoznania się z treścią artykułów!
źródło: FlotaAutoBiznes
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Nowy numer FlotaAutoBiznes już dostępny!
Podobne: Nowy numer FlotaAutoBiznes już dostępny!




Podobne galerie: Nowy numer FlotaAutoBiznes już dostępny!



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter