Flota » Aktualności » Opel stale powiększa swój udział w rynku

Maj był dla Opla siódmym z kolei miesiącem wzrostu udziału w rynku europejskim w porównaniu z tym samym okresem w zeszłym roku. Udział w rynku europejskim wzrósł z 5,8 procent w maju 2010 do 6,3 procent w maju 2011.
To odzwierciedla wzrost sprzedaży o około 24 000 samochodów lub 26,1 procent. W pierwszych pięciu miesiącach 2011 roku sprzedaż podskoczyła o ponad 55 000 samochodów lub 11,6 procent w porównaniu do tego samego okresu w poprzednim roku. W tym czasie udział w rynku wzrósł do 6,25 procent w porównaniu z 6,0 procent w tym samym okresie ubiegłego roku. Opel w sumie sprzedał 534 000 samochodów począwszy od stycznia do maja 2011 w całej Europie zwiększając tym samym swój udział w rynku w 23 z 27 europejskich rynków.
Meriva i Astra Sports Tourer odnoszą szczególne sukcesy, ponieważ oba modele zajmują pierwsze miejsce w swoich segmentach. Popularność Merivy sprawia, że zakład w Saragossie błyskawicznie osiąga cel produkcyjny. W tym tygodniu z linii montażowej w Saragossie zjedzie 150 000 egzemplarz nowej generacji Merivy.
W maju poziom sprzedaży Opla w Niemczech wzrósł o 38 procent W maju Opel znacznie zwiększył poziom sprzedaży na swoim rodzimym rynku: wysokość sprzedaży przekroczyła o 38 procent poziom sprzedaży w maju 2010 roku, a udział w rynku wyniósł 8,1 procenta. W pierwszych pięciu miesiącach tego roku poziom sprzedaży Opla wzrósł o ponad 23 procent w porównaniu z tym samym okresem w roku ubiegłego, podczas gdy udział w rynku wyniósł 7,65 procent (w ubiegłym roku: 7,1 procent).
Alain Visser, Wiceprezes ds. Sprzedaży, Marketingu i Usług Posprzedażnych Opla podkreśla dwa istotne i niepodważalne czynniki rozwoju rynkowego Opla: „Wielkość naszej sprzedaży wykazuje długoterminową, stabilną tendencję zwyżkową. Jednak nie rośniemy w siłę tylko dlatego, że poprawiła się sytuacja gospodarcza, ale także stale poprawiamy swój udział w rynku w porównaniu z konkurencją.W ciągu ostatnich kilku miesięcy tylko nieliczni producenci zdołali tego dokonać. To dowodzi, że nasze nowe samochody w pełni spełniają życzenia i wymagania naszych Klientów.”
W Polsce również wzrost sprzedaży
W oparciu o dane nadesłane z CEPiKu, udział Opla w pierwszych czterech miesiącach 2011 roku na rynku krajowym wynosi 7.6 procent co daje wzrost o 0.4 punktu procentowego wzrostu w stosunku do pierwszych czterech miesięcy 2010 roku.Meriva i Astra poprawiły udział w swoich segmentach. Meriva w segmencie małych minivanów odnotowała w okresie od stycznia do kwietnia 2011 roku udział na poziomie 4,4 procent (w tym samym okresie w 2010 roku udział wynosił 2,2 procent).
Astra poprawiła swój udział w segmencie o 2,1 punktu procentowego (gdzie w 2010 roku miała 12,2 procent, by już w tym roku mieć swój udział na poziomie 14,3 procent).
To odzwierciedla wzrost sprzedaży o około 24 000 samochodów lub 26,1 procent. W pierwszych pięciu miesiącach 2011 roku sprzedaż podskoczyła o ponad 55 000 samochodów lub 11,6 procent w porównaniu do tego samego okresu w poprzednim roku. W tym czasie udział w rynku wzrósł do 6,25 procent w porównaniu z 6,0 procent w tym samym okresie ubiegłego roku. Opel w sumie sprzedał 534 000 samochodów począwszy od stycznia do maja 2011 w całej Europie zwiększając tym samym swój udział w rynku w 23 z 27 europejskich rynków.
Meriva i Astra Sports Tourer odnoszą szczególne sukcesy, ponieważ oba modele zajmują pierwsze miejsce w swoich segmentach. Popularność Merivy sprawia, że zakład w Saragossie błyskawicznie osiąga cel produkcyjny. W tym tygodniu z linii montażowej w Saragossie zjedzie 150 000 egzemplarz nowej generacji Merivy.
W maju poziom sprzedaży Opla w Niemczech wzrósł o 38 procent W maju Opel znacznie zwiększył poziom sprzedaży na swoim rodzimym rynku: wysokość sprzedaży przekroczyła o 38 procent poziom sprzedaży w maju 2010 roku, a udział w rynku wyniósł 8,1 procenta. W pierwszych pięciu miesiącach tego roku poziom sprzedaży Opla wzrósł o ponad 23 procent w porównaniu z tym samym okresem w roku ubiegłego, podczas gdy udział w rynku wyniósł 7,65 procent (w ubiegłym roku: 7,1 procent).
W Polsce również wzrost sprzedaży
W oparciu o dane nadesłane z CEPiKu, udział Opla w pierwszych czterech miesiącach 2011 roku na rynku krajowym wynosi 7.6 procent co daje wzrost o 0.4 punktu procentowego wzrostu w stosunku do pierwszych czterech miesięcy 2010 roku.Meriva i Astra poprawiły udział w swoich segmentach. Meriva w segmencie małych minivanów odnotowała w okresie od stycznia do kwietnia 2011 roku udział na poziomie 4,4 procent (w tym samym okresie w 2010 roku udział wynosił 2,2 procent).
Astra poprawiła swój udział w segmencie o 2,1 punktu procentowego (gdzie w 2010 roku miała 12,2 procent, by już w tym roku mieć swój udział na poziomie 14,3 procent).
źródło: Opel
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Opel stale powiększa swój udział w rynku
Podobne: Opel stale powiększa swój udział w rynku




Podobne galerie: Opel stale powiększa swój udział w rynku



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Opel
Galerie zdjęć
Newsletter