Flota » Aktualności » Polska jednym z czołowych rynków dla Daimler AG

Polska jednym z czołowych rynków dla Daimler AG
Polska jest nie tylko jednym z największych, ale także jednym z najlepiej rozwijających się rynków dla koncernu Daimler AG. Za świetne wyniki sprzedaży samochodów ciężarowych Mercedes-Benz, stuttgarcka centrala wyróżniła Importera prestiżową nagrodą.
Rok 2014 okazał się bardzo dobrym dla samochodów ciężarowych Daimler AG, obejmujących m.in. takie marki jak Mercedes-Benz, Fuso, Bharat-Benz, czy Freightliner. Ich globalna sprzedaż wzrosła i wyniosła niemal 500.000 sztuk. W Europie Zachodniej, gdzie dominującą marką koncernu jest „Gwiazda”, mimo skurczenia się rynku udziały w sprzedaży wzrosły do 24,4%. Na tym tle wyróżniła się sprzedaż w Polsce, za co Importer - Mercedes-Benz Polska - otrzymał drugie miejsce w konkursie sprzedażowym Mercedes-Benz Trucks. Konkurs organizowany jest co roku przez stuttgarcką centralę Daimler AG. Biorą w nim udział krajowi importerzy samochodów ciężarowych Mercedes-Benz. Ze względu na zróżnicowanie rynków pod względem ich wielkości i dynamiki, wyznacznikiem rankingu są wzrosty sprzedaży pojazdów i części zamiennych w stosunku do zakładanych planów.
Polska, plasująca się między Szwecją a Austrią, zawdzięcza swoją pozycję historycznemu sukcesowi. Mercedes-Benz w 2014 roku po raz pierwszy został liderem polskiego rynku ciężarowego uzyskując udziały przekraczające 18% i sprzedaż ponad 3.000 pojazdów.
„Od lat jesteśmy jednym z najważniejszych rynków zbytu samochodów ciężarowych Mercedes-Benz” - tłumaczy odbierający nagrodę Przemysław Rajewski, Dyrektor Zarządzający Mercedes-Benz Trucks. - „Polska jest czwartym największym rynkiem w Europie, a na świecie - dziewiątym. Rywalizujemy tu z takimi gospodarkami jak Chiny. Szczególnie cieszy nas, że wzrost sprzedaży i udziałów udało się osiągnąć mimo ogólnego kurczenia się rynku w Europie”.
Rok 2014 okazał się bardzo dobrym dla samochodów ciężarowych Daimler AG, obejmujących m.in. takie marki jak Mercedes-Benz, Fuso, Bharat-Benz, czy Freightliner. Ich globalna sprzedaż wzrosła i wyniosła niemal 500.000 sztuk. W Europie Zachodniej, gdzie dominującą marką koncernu jest „Gwiazda”, mimo skurczenia się rynku udziały w sprzedaży wzrosły do 24,4%. Na tym tle wyróżniła się sprzedaż w Polsce, za co Importer - Mercedes-Benz Polska - otrzymał drugie miejsce w konkursie sprzedażowym Mercedes-Benz Trucks. Konkurs organizowany jest co roku przez stuttgarcką centralę Daimler AG. Biorą w nim udział krajowi importerzy samochodów ciężarowych Mercedes-Benz. Ze względu na zróżnicowanie rynków pod względem ich wielkości i dynamiki, wyznacznikiem rankingu są wzrosty sprzedaży pojazdów i części zamiennych w stosunku do zakładanych planów.
Polska, plasująca się między Szwecją a Austrią, zawdzięcza swoją pozycję historycznemu sukcesowi. Mercedes-Benz w 2014 roku po raz pierwszy został liderem polskiego rynku ciężarowego uzyskując udziały przekraczające 18% i sprzedaż ponad 3.000 pojazdów.
„Od lat jesteśmy jednym z najważniejszych rynków zbytu samochodów ciężarowych Mercedes-Benz” - tłumaczy odbierający nagrodę Przemysław Rajewski, Dyrektor Zarządzający Mercedes-Benz Trucks. - „Polska jest czwartym największym rynkiem w Europie, a na świecie - dziewiątym. Rywalizujemy tu z takimi gospodarkami jak Chiny. Szczególnie cieszy nas, że wzrost sprzedaży i udziałów udało się osiągnąć mimo ogólnego kurczenia się rynku w Europie”.
źródło: MBPL
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
Polska jednym z czołowych rynków dla Daimler AG
Podobne: Polska jednym z czołowych rynków dla Daimler AG




Podobne galerie: Polska jednym z czołowych rynków dla Daimler AG



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Mercedes
Galerie zdjęć
Newsletter