Flota » Zarządzanie » Projekt SZeF, czyli bat na zbyt wysokie życie paliwa w samochodach służbowych
Projekt SZeF, czyli bat na zbyt wysokie życie paliwa w samochodach służbowych
2013-12-18 - F. Bednarkiewicz Tagi: Technologia, Zarządzanie, Zużycie paliwa
Stopniowo rośnie liczba programów służących zwiększeniu kontroli kosztów eksploatacji floty pojazdów. Korzystanie z nich w ramach chmury obliczeniowej przenosi bowiem ciężar obsługi na infrastrukturę centrum przetwarzania danych.
Nowe narzędzie do monitorowania eksploatacji floty w firmach udostępniono na platformie Exea Marketplace, należącej do toruńskiego Exea Data Center. Projekt SZeF, czyli System Zarządzania Flotą Pojazdów to rozwiązanie, które wykrywając nadmierne zużycie paliwa, umożliwia działania optymalizujące to zużycie, a w efekcie ograniczenie wydatków nawet o kilkanaście procent. Wariant podstawowy przewiduje, że kontrolę kosztu paliwa na bazie wpisów tankowania i stanu licznika przejechanych przez pojazd kilometrów sprawuje jeden użytkownik. Osoba analizująca dane może być więc tą samą, która je wprowadza. Wariant rozszerzony jest przeznaczony dla firm operujących flotą od kilkunastu sztuk do nawet kilku tysięcy pojazdów i zawiera funkcjonalności umożliwiające pełną kontrolę nad wydatkami na paliwo.
Dla większych organizacji przewiduje się ponadto rozdzielenie ról osób wprowadzających dane na: kierownika, kierowcę, serwisanta, magazyniera. W planowanych, przyszłych modułach oprogramowania monitoring ma obejmować również naprawy, części zamienne, materiały eksploatacyjne oraz przeglądy okresowe.
Nowe narzędzie do monitorowania eksploatacji floty w firmach udostępniono na platformie Exea Marketplace, należącej do toruńskiego Exea Data Center. Projekt SZeF, czyli System Zarządzania Flotą Pojazdów to rozwiązanie, które wykrywając nadmierne zużycie paliwa, umożliwia działania optymalizujące to zużycie, a w efekcie ograniczenie wydatków nawet o kilkanaście procent. Wariant podstawowy przewiduje, że kontrolę kosztu paliwa na bazie wpisów tankowania i stanu licznika przejechanych przez pojazd kilometrów sprawuje jeden użytkownik. Osoba analizująca dane może być więc tą samą, która je wprowadza. Wariant rozszerzony jest przeznaczony dla firm operujących flotą od kilkunastu sztuk do nawet kilku tysięcy pojazdów i zawiera funkcjonalności umożliwiające pełną kontrolę nad wydatkami na paliwo.
Dla większych organizacji przewiduje się ponadto rozdzielenie ról osób wprowadzających dane na: kierownika, kierowcę, serwisanta, magazyniera. W planowanych, przyszłych modułach oprogramowania monitoring ma obejmować również naprawy, części zamienne, materiały eksploatacyjne oraz przeglądy okresowe.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
Projekt SZeF, czyli bat na zbyt wysokie życie paliwa w samochodach służbowych
Podobne: Projekt SZeF, czyli bat na zbyt wysokie życie paliwa w samochodach służbowych
Ekran Pokładowy dla klientów systemu Shell FuelSave Partner »
Audi przygotowało system nawigacji rozpoznający topografię terenu »
Finder S.A. przejął AutoGuard S.A. - powstała największa firma telematyczna w Polsce »
Nowość w systemie Shell FuelSave Partner: ultradźwiękowy czujnik paliwa »
Podobne galerie: Projekt SZeF, czyli bat na zbyt wysokie życie paliwa w samochodach służbowych
Oasis of the Seas, czyli szczyt morskiego luksusu, cz. 2 »
Seabourn Sojourn, czyli morski luksus ponad miarę cz. 1 »
Mercedes Sprinter 2018 - oficjalne zdjęcia vana »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter