Flota » Aktualności » Skoda: sprzedażowy sukces nowej Skody Octavii Tour

Skoda: sprzedażowy sukces nowej Skody Octavii Tour
Skoda Auto Polska na zakończenie minionego roku przygotowała specjalną promocję dla klientów indywidualnych. Od początku grudnia 500 sztuk Nowej Skody Octavii Tour w wersji sedan z silnikiem 1.4 MPI dostępnych było w cenie już od 39 900 zł.
Tą specjalną niespodziankę dla swoich klientów Skoda przygotowała z okazji wprowadzenia nowego modelu na rynek. Początkowo oferta zakładała, że promocją objętych zostanie tylko 500 zamówień na Octavię, jednak w trakcie jej trwania, okazało się, że liczba aut promocyjnych szybko się wyczerpała. W związku z tak dużym zainteresowaniem podjęto decyzję o jej zwiększeniu. Popularność ofercie zapewniła między innymi skuteczna kampania reklamowa. Była ona, poza internetem, obecna również w radiu i w prasie.
Promocją objęte były wszystkie silniki i wersje Nowej Skody Octavia Tour. Modele z 2010 roku oferowano z upustem w wysokości 1800 zł, a te, które zostaną wyprodukowane w 2011 roku, można było zamawiać w cenie o 2200 zł niższej (zmiana wysokości upustu wynika ze zmiany stawki VAT). Nowa Octavia Tour pojawiła się na rynku w połowie listopada 2010 roku i od razu zyskała uznanie kierowców, czego najlepszym dowodem jest wolumen sprzedaży. Model kontynuuje sukces niezwykle popularnej Octavii Tour pierwszej generacji.
Tą specjalną niespodziankę dla swoich klientów Skoda przygotowała z okazji wprowadzenia nowego modelu na rynek. Początkowo oferta zakładała, że promocją objętych zostanie tylko 500 zamówień na Octavię, jednak w trakcie jej trwania, okazało się, że liczba aut promocyjnych szybko się wyczerpała. W związku z tak dużym zainteresowaniem podjęto decyzję o jej zwiększeniu. Popularność ofercie zapewniła między innymi skuteczna kampania reklamowa. Była ona, poza internetem, obecna również w radiu i w prasie.
Promocją objęte były wszystkie silniki i wersje Nowej Skody Octavia Tour. Modele z 2010 roku oferowano z upustem w wysokości 1800 zł, a te, które zostaną wyprodukowane w 2011 roku, można było zamawiać w cenie o 2200 zł niższej (zmiana wysokości upustu wynika ze zmiany stawki VAT). Nowa Octavia Tour pojawiła się na rynku w połowie listopada 2010 roku i od razu zyskała uznanie kierowców, czego najlepszym dowodem jest wolumen sprzedaży. Model kontynuuje sukces niezwykle popularnej Octavii Tour pierwszej generacji.
źródło: Skoda
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
Skoda: sprzedażowy sukces nowej Skody Octavii Tour
Skoda: sprzedażowy sukces nowej Skody Octavii Tour
umar77 2011-01-12 20:54
Ale napewno będzie to najuboższa wersja jaka tylko będzie dostępna a za każdy dodatkowy drobiazg będzie trzeba słono zapłacić, więc nie wiem czy nie od razu zdecydować się na trochę droższego Golfa Varianta z ceną 60 tys a przy dopłacie 990zł jest bardzo ciekawy pakiecik z radiem, czujnikami parkowania z przodu i tyłu pakietem zimowym
Podobne: Skoda: sprzedażowy sukces nowej Skody Octavii Tour




Podobne galerie: Skoda: sprzedażowy sukces nowej Skody Octavii Tour



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Skoda
Galerie zdjęć
Newsletter