Flota » Aktualności » Ford zorganizował własną Olimpiadę

W dniu 24 września br. firma Ford Polska zorganizowała w Zielonej Górze finał konkursów: Profesjonalny Sprzedawca Części Zamiennych, Doradca Serwisowy, Doradca Autoryzowanego Zakładu Napraw Nadwozi, Mechanik, Blacharz oraz Lakiernik Roku.
Zobacz także: Ford Transit dostępny w nowych wersjach: AWD i ECOnetic »Celem rywalizacji jest wyłonienie najlepszych fachowców w danej specjalizacji oraz ciągłe podnoszenie kwalifikacji i poziomu jakości usług świadczonych przez pracowników sieci autoryzowanych dilerów Forda. Rozwój branży motoryzacyjnej oraz zastosowanie w pojazdach najnowocześniejszych rozwiązań technicznych wymaga stałego dokształcania pracowników, zaś naprawy nowych samochodów muszą być wykonywane przy zastosowaniu najnowszych technologii oraz najwyższej jakości oryginalnych części zamiennych.
W tym roku po raz pierwszy w ramach Olimpiady Forda rozegrany został finał konkursu Profesjonalny Sprzedawca Części Zamiennych. Wraz z rozwojem idei współzawodnictwa wśród pracowników autoryzowanych dilerów Forda, organizatorzy postanowili włączyć do rywalizacji pracowników działu sprzedaży części zamiennych. Udział w konkursie ma na celu podniesienie standardów w zakresie obsługi klientów, a także pogłębienie wiedzy o oferowanych częściach zamiennych i usługach.
- Od 7 lat Ford Polska organizuje współzawodnictwo pracowników zatrudnionych przez autoryzowanych dilerów Forda - powiedział Dariusz Lech, Dyrektor Działu Serwisu i Części Zamiennych Ford Polska. Z roku na rok, w coraz większej liczbie konkursów, uczestniczy coraz więcej osób, to świadczy o rzeczywistym zaangażowaniu autoryzowanych dilerów Forda w podnoszenie jakości świadczonych usług. Regularne niezależne audyty oraz badania typu "tajemniczy klient" pozwalają nam na bieżącą ocenę jakości świadczonych usług oraz analizę potrzeb szkoleniowych sieci autoryzowanych dilerów Forda - dodał Dariusz Lech.
W Olimpiadzie Forda, we wszystkich konkursach wzięło udział ponad 700 uczestników o najwyższych kwalifikacjach. Konkursy przebiegały w trzech etapach:
Zobacz także: Ford Transit dostępny w nowych wersjach: AWD i ECOnetic »
W tym roku po raz pierwszy w ramach Olimpiady Forda rozegrany został finał konkursu Profesjonalny Sprzedawca Części Zamiennych. Wraz z rozwojem idei współzawodnictwa wśród pracowników autoryzowanych dilerów Forda, organizatorzy postanowili włączyć do rywalizacji pracowników działu sprzedaży części zamiennych. Udział w konkursie ma na celu podniesienie standardów w zakresie obsługi klientów, a także pogłębienie wiedzy o oferowanych częściach zamiennych i usługach.
- Od 7 lat Ford Polska organizuje współzawodnictwo pracowników zatrudnionych przez autoryzowanych dilerów Forda - powiedział Dariusz Lech, Dyrektor Działu Serwisu i Części Zamiennych Ford Polska. Z roku na rok, w coraz większej liczbie konkursów, uczestniczy coraz więcej osób, to świadczy o rzeczywistym zaangażowaniu autoryzowanych dilerów Forda w podnoszenie jakości świadczonych usług. Regularne niezależne audyty oraz badania typu "tajemniczy klient" pozwalają nam na bieżącą ocenę jakości świadczonych usług oraz analizę potrzeb szkoleniowych sieci autoryzowanych dilerów Forda - dodał Dariusz Lech.
W Olimpiadzie Forda, we wszystkich konkursach wzięło udział ponad 700 uczestników o najwyższych kwalifikacjach. Konkursy przebiegały w trzech etapach:
etap I - eliminacje na podstawie testów dostarczonych przez Ford Polska;
etap II - półfinały rozegrane w dilerstwach (testy praktyczne), po 30 osób w każdym konkursie;
etap III - finał ogólnopolski, na który składały się zadania teoretyczne oraz praktyczne (rozegrany w nowej siedzibie Autoryzowanego Dilera Forda - Germaz w Zielonej Górze), po 6 uczestników w każdym konkursie.
Profesjonalnym Sprzedawcą Części Zamiennych Roku 2009 został Adam Pietrucha z Lipski BS Warszawa, drugie miejsce zajął Krzysztof Dębski z BIG Autohandel Gdańsk, zaś trzecie Bartosz Dampc z Euro-Car Gdynia.
Komisję Sędziowską nowego konkursu stanowili przedstawiciele Ford Polska.
Doradcą Serwisowym Roku 2009 w sieci Autoryzowanych Dilerów Forda został Marcin Kowalski reprezentujący Auto Plaza Warszawa, drugie miejsce zajął Adam Pustołka z Ren Car Rybnik, zaś trzecie Mariusz Michalski reprezentujący PGD Euro Car Kraków.
Doradcą Autoryzowanego Zakładu Napraw Nadwozi Roku 2009 w sieci Autoryzowanych Dilerów Forda został Andrzej Otrębus reprezentujący Lipski BS Warszawa, drugie miejsce zajął Jan Kościółek z Res Motors Rzeszów, zaś trzecie Aleksandra Materna z Gołębiewski Starogard Gdański.
Komisję Sędziowską obu konkursów stanowili przedstawiciele Ford Polska oraz niezależnej firmy konsultingowej, specjaliści w dziedzinie jakości i standardów obsługi klienta.
Mechanikiem Roku 2009 okazał się Feliks Musialski z Pol Motors Wrocław, drugie miejsce zajął Jarosław Domaruk z Auto Hobby Białystok, zaś trzecie Kamil Urban z Planet Car Siedlce.
Komisja Sędziowska składała się z przedstawicieli Ford Polska oraz wykładowców Zespołu Szkół Zawodowych w Mikołowie. Rywalizację o tytuł Blacharza Roku 2009 wygrał Grzegorz Malon z Lipski BS Warszawa, drugie miejsce zajął Karol Wójciak z Nova Lublin, zaś trzecie Jacek Mania z Super Cars Leszno.
Lakiernikiem Roku 2009 został Dariusz Stolarski z BIG Autohandel Olsztyn, drugie miejsce zajął Andrzej Komsta z BIG Autohandel Olsztyn, zaś trzecie miejsce Stanisław Gołoś z BIG Autohandel Warszawa.
Komisję sędziowską obu konkursów stanowili niezależni eksperci reprezentujący najważniejsze firmy blacharskie i lakiernicze obecne na polskim rynku, a także pracownicy Ford Polska.
W sieci Autoryzowanych Serwisów Forda zatrudnionych jest około 180 sprzedawców części zamiennych, 170 doradców serwisowych, 485 mechaników, 142 blacharzy oraz 150 lakierników. Są oni objęci kompleksowym programem szkoleń: diagnostycznych oraz napraw wszystkich elementów samochodu (mechanicy), z zakresu wiedzy technicznej oraz jakości i standardów obsługi klientów (doradcy serwisowi oraz doradcy Autoryzowanych Zakładów Napraw Nadwozi), z zakresu nowoczesnych technologii napraw nadwozi (blacharze i lakiernicy). Sprzedawcy części zamiennych przechodzą szereg szkoleń z zakresu znajomości produktu oraz obsługi klientów.
Profesjonalnym Sprzedawcą Części Zamiennych Roku 2009 został Adam Pietrucha z Lipski BS Warszawa, drugie miejsce zajął Krzysztof Dębski z BIG Autohandel Gdańsk, zaś trzecie Bartosz Dampc z Euro-Car Gdynia.
Komisję Sędziowską nowego konkursu stanowili przedstawiciele Ford Polska.
Doradcą Serwisowym Roku 2009 w sieci Autoryzowanych Dilerów Forda został Marcin Kowalski reprezentujący Auto Plaza Warszawa, drugie miejsce zajął Adam Pustołka z Ren Car Rybnik, zaś trzecie Mariusz Michalski reprezentujący PGD Euro Car Kraków.
Doradcą Autoryzowanego Zakładu Napraw Nadwozi Roku 2009 w sieci Autoryzowanych Dilerów Forda został Andrzej Otrębus reprezentujący Lipski BS Warszawa, drugie miejsce zajął Jan Kościółek z Res Motors Rzeszów, zaś trzecie Aleksandra Materna z Gołębiewski Starogard Gdański.
Komisję Sędziowską obu konkursów stanowili przedstawiciele Ford Polska oraz niezależnej firmy konsultingowej, specjaliści w dziedzinie jakości i standardów obsługi klienta.
Mechanikiem Roku 2009 okazał się Feliks Musialski z Pol Motors Wrocław, drugie miejsce zajął Jarosław Domaruk z Auto Hobby Białystok, zaś trzecie Kamil Urban z Planet Car Siedlce.
Komisja Sędziowska składała się z przedstawicieli Ford Polska oraz wykładowców Zespołu Szkół Zawodowych w Mikołowie. Rywalizację o tytuł Blacharza Roku 2009 wygrał Grzegorz Malon z Lipski BS Warszawa, drugie miejsce zajął Karol Wójciak z Nova Lublin, zaś trzecie Jacek Mania z Super Cars Leszno.
Lakiernikiem Roku 2009 został Dariusz Stolarski z BIG Autohandel Olsztyn, drugie miejsce zajął Andrzej Komsta z BIG Autohandel Olsztyn, zaś trzecie miejsce Stanisław Gołoś z BIG Autohandel Warszawa.
Komisję sędziowską obu konkursów stanowili niezależni eksperci reprezentujący najważniejsze firmy blacharskie i lakiernicze obecne na polskim rynku, a także pracownicy Ford Polska.
W sieci Autoryzowanych Serwisów Forda zatrudnionych jest około 180 sprzedawców części zamiennych, 170 doradców serwisowych, 485 mechaników, 142 blacharzy oraz 150 lakierników. Są oni objęci kompleksowym programem szkoleń: diagnostycznych oraz napraw wszystkich elementów samochodu (mechanicy), z zakresu wiedzy technicznej oraz jakości i standardów obsługi klientów (doradcy serwisowi oraz doradcy Autoryzowanych Zakładów Napraw Nadwozi), z zakresu nowoczesnych technologii napraw nadwozi (blacharze i lakiernicy). Sprzedawcy części zamiennych przechodzą szereg szkoleń z zakresu znajomości produktu oraz obsługi klientów.
źródło: Ford, fot. Ford
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Ford zorganizował własną Olimpiadę
Podobne: Ford zorganizował własną Olimpiadę




Podobne galerie: Ford zorganizował własną Olimpiadę



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Ford
Galerie zdjęć
Newsletter